New day, last day...

... i denna månad iaf! Hihi... Undrar varför man är så trött på morgonen ibland? Nu i två dagar har jag nog kunnat sova bort halva dagen. Tur man har någon självdisciplin över huvud taget så man fortsätter att tvinga upp ögonen när man vaknar till en sekund. Annars skulle nog vovven inte få frukost utan lunch istället. Det funkar hon inte nå' bra på som vissa andra mänskliga varelser gör. På tal om disciplin; många säger att "åhh, vad duktig du är som kan läsa på distans, det skulle aldrig JAG klara". Men vadå kan och kan...? Nästa vecka har jag mattetenta, och visst har jag väl pluggat till det, men nu har ju D långledigt tors-sön - inget plugga då inte. Då ska vi göra klart huset... Nä, skoja bara då skulle vi behöva långledigt till typ jul eller nåt.
Tur det bara är nästa vecka och sedan typ två dar i början på juni kvar på skolan denna termin. För snart kommer annat att ta upp all min tid... Liiite jobbigt då jag har en rätt stor och knepig Läs & Skriv -tenta då sista dagen... Ehhh... D borde komma hem tidigare idag eftersom det är dagen före röd dag - då ska de jobba halvdag. Men man vet ju hur det funkar på det där jobbet nu för tiden, så det gör han knappast. Snarare troligt att han jobbar över några timmar istället. *Suck*

ÖVRIGT: Ikväll blir det väl elda upp högen med ris och gräs som vi har samlat ihop samt att göra ett sista försök att elda långgräs lagligt. Hoppas, hoppas det har torkat upp nu för då är vi färdiga sedan med det! Vore skönt att få komma in i huset och jobba vidare istället för att bara vara ute hela tiden. Nu ska jag duscha och sedan räkna matte i en rasande fart... Hoppas jag...

     Vad sägs om en sån här gott folk!?

Kommentarer
Postat av: Louise

knasigt på gymnasiet??? hur menar du då ?

2008-04-30 @ 11:30:53
URL: http://loisans.blogg.se
Postat av: Ida

Söt voffsing :)
Trevlig valborg

2008-04-30 @ 15:40:21
URL: http://hamrins.blogg.se
Postat av: Louise

haha tack va snäll du är :) ja jag var mig själv hihi men man var väl en aningen blygare kanske haha var en overklig situation

2008-05-02 @ 22:12:55
URL: http://loisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0