Vår eller vadå?

Är det vår nu, eller är det bara som man tror?? I morse när jag var ut med hunden var det som rena sommardagen redan. Varmt, alltså - och fåglarna kvittrade. Hade inte behövt tagit på mig den där jackan egentligen. Men vad är att titta ut genom fönstret eller ge termometern en blick på vägen? Ingen som jag sysslar med iaf. Tydligen.
Nu är det typ bara 18 dagar kvar... Jippie!

När jag först, för länge sedan, såg de frusna männen som sökte kärlek på Kanal 5, så tänkte jag; DET ska jag se. Jag som älskar allt som har med snö att göra, hade nog lugnt kunnat på i typ Kiruna. Det är ju en livsstil det där. Jaja, iaf så tänkte jag att man får nog ser en och annan snygg skoter (som jag också gillar skarpt att använda mig utav) & andra skojiga snöiga aktiviteter. Det visade ju sig också att jag en människa som jag en gång känt väl - väldigt väl till och med - är med där. Så klart måste jag ju hålla kollen på hur länge hon håller sig kvar... *fniss*
ÖVRIGT; har eldat i typ två helger plus några vardagskvällar nu. *Puuh* Det är intressant kan jag lova att få se hur det ser ut på tomten egentligen under drivor av långgräs och bland gamla buskar och sly. Mest sten verkar det som, kan jag tillägga. Men man kan väl inte vänta sig att en tomt på knappt 4000 kvm ska vara i fint skick när en dam på 92 år just lämnat över den till oss... :S Vad trodde vi egentligen??
Fan, ibland önskar man att man hade någon att bara ringa till och snacka skit med eller göra något impulsrikt roligt med. Hur kan man vara ensam men ändå inte ensam?
Punkt .

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen kusinus :)

Mig kan du alltid ringa till o snacka skit ..:P om du vill.. som vi alltid gjorde förr ..
Kramen

2008-04-29 @ 11:15:38
URL: http://hamrins.blogg.se
Postat av: Louise

jaaaa imorgon måste du sitta bänkad igen för då är det ett nytt avsnitt hehe:P men du varför tappade vi kontakten :(??? kramar

2008-04-29 @ 21:50:51
URL: http://loisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0