Let's go

Så var man igång. Ute i arbetslivet. På väg mot pension. Och allt sånt. Jobbar inte heltid men kommer med all säkerhet att vara aptrött på kvällskvisten ändå. Jag har ju inte dragit ett strå på 3,5 år typ... Det är jobbigt för MIG men kanske inte för alla heltidare som skulle vilja jobba deltid. Men det ska bli skönt att få komma hem lite tidigare om dagarna, särskilt i vinter kan jag tro. Sov en skvätt eller två idag efter maten... Sen åkte vi och hälsade på Maggan och Lasse. Alltså, hoppas de finns for ever liksom. Vilken förlust för Världen annars. De är nog bland de härligaste människor jag känner. Är så glad att jag fått äran att bekantats med dom och att Pajasen trivs så bra där. Han måste vara där nu ett tag eftersom Frida tänker löpa. Men han blir så lycklig över det och jag är glad att han över huvud taget följer med mig hem om eftermiddagarna...

Kommentarer
Postat av: Jenny Starfighter

Nej inte ett strå men däremot plankor! Pajasen vägrade åka med Frida, mig och mamma upp till skogen igår. Lade sig på garageplan och vägrade gå till bilen. Det är tuffa dagar hos dagmamman tror jag! :-)

2009-08-21 @ 08:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0