Usch

Fick sendrag i vaden inatt. Aj AAAJE!

-AJ, vad ska jag göra, gaaah!!? skrek jag. Daniel svarade lugnt:
-Du måste ha benet rakt.
-Men det GÅÅR inte, AAAA, skrek jag i panik medan foten sträckte sig upp mot ansiktet (eller var den var på väg).

Då tog han resolut tag i benet och drog så att det blev rakt och tryckte ner foten... Oj så bra det blev då..! Har nu cyklat runt Viskan trots det och trots vinden som envisas med att ta i ibland. Jag kom runt i alla fall, på en hyfsad tid dessutom.

Imorgon blir det dop, utomhus vad jag vet. Hoppas att vädret blir lagomt varmt och inte regnigt.

Varför har jag grus i mina ögonbryn egentligen? Det har jag inte vanligtvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0