-måndag-

Måndag, igen?

Har varit en sväng till Ånge på arbetsförmedlingen. Ett möte som tog typ 25 min. Kändes si så där, eller för att inte säga rätt så onödigt att åka alla milen t/r för så kort tid. Behöver förmodligen inte vara inskriven så länge till. Men för den händelsen att jag skulle möjligen vilja ha lite pengar så får jag så vackert komma till alla möten och grejer som de bestämmer. Får förhoppningsvis veta lite mer i morgon om hur det blir i framtiden.

Nu ska jag och vovvarna ta en sväng i skogen. Ur vägen, björnar! Blöta blir vi säkert också, men säkrast för Pajasens tass att gå på mjukt underlag. Ska försöka ta en cykeltur i kväll också om det inte vräker ner. Jag och mamsen cyklade runt Klöstre häromdagen och det gick jättebra. Taggad blev jag men sen har det bara regnat och regnat. Hoppas på lite uppehåll nu så man kan fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0