Jesus Christ

Vilken månad, vilken vecka, vilken dag. Jag är helt SLUT! Fullkomligt urlakad. Efter två veckor med pusslande med uppsats och barnvakt, innevecka på skolan och allt annat som varit så är jag så trött, så trött. Igår kom Anna och vi kikade på Melodifestivalen och snackade strunt. Mysigt, och allt vi orkade med typ. Hör och häpna: vi åt eller lagade inte ett dugg. Inte minstaste lilla efterrätt eller nånting! Det säger ju allt.

Idag har vi varit i Hjältanstorp och tagit en promenad med syster och hundar till P-familjens lilla stuga. Där grillade vi mackor och pimplade o'boy och kaffe. Tony och Ullis och Erik (och Rallyharryt med) de latmaskarna - åkte skoter resp. 4-hjuling dit. Solen sken och det var ju helt underbart väder. Lite varmt att gå, men det var det helt klart värt. Jag gjorde klart allt vi hade planerat att jag skulle göra i huset redan igår så idag var jag "ledig". Nu sitter man här, nyduschad och totalt färdig. Hoppas jag orkar vara vaken över middagen och framförallt tills Daniel kommer hem!

Imorrn ska jag och Malla träffas. Jag måste nog också fara iväg och köpa en ny lykta till blinkersdelen på den stora lyktan, för den hängde som en avbruten gren efter sidan på bilen när jag kom hem...? Vad 17 hände egentligen? Fast det var ju iofs fredag den 13:e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0