-tisdag-

Här var det strömavbrott minsann! Tur man har lilla bärbara datorn nu, så man kan göra någonting i alla fall. Tänkte steka mig några ägg till frukost, men tji fick jag. Ingen mjölk har vi heller, så ingen macka och o'boy heller... Men nu kom den tillbaka - strömmen! Härjeån skulle göra något strömavbrott mellan 00.00-06.00 idag, men det höll väl på lite längre då kan jag tro, om de inte menade den tiden inatt, för då var det något annat.

Igår var det sök i skogen igen. Det gick bra, men OUSCH vad mygg det var! Hemskt. Det bara svärmade och de stack oss. Äckligt nästan. Vi körde på de nya sök"korvarna"! Pajas tyckte de var goda, Frida tvärtom. Hon bar dem så långt ut i ena änden hon kunde. Haha. Pajas hade stoppat in nästan hela rakt in i munnen så man bara kunde skymta något rött där inne. Ehh! Nästa gång är den sista på denna omgång. Gissar att jag får vänta ett tag sedan och se om jag får något av jobben jag har sökt, för då har jag ju råd. Just nu är det jäääkligt tight med slantarna... Imorgon ska vi åka och göra stan. Daniel har till och med tagit ledigt så vi kan vara borta hela dagen och inte behöva stressa. Ska försöka hitta några examenskläder som jag kan ha och lite annat smått och gott. Det lär väl inte bidra med mer pengar direkt... Om jag inte kommer ihåg att lösa in trissen som legat i plånkan x antal månader och vinner storkovan där fördtås...!

Fick igår reda på att jag klarade hemtentan vi hade. Åhh, vad skönt. Nu kan jag koncentrera mig på de två (jobbiga) uppgifterna jag har kvar. Tänk, två pluttiga uppgifter kvar av x antal! Whoho!

Nä, måste äta frukost nu innan jag svälter räv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0