Man skulle kunna tro...

... att det snart är jul...

Har i alla fall fixat ALLA julklapper, utom en ynkaste en. Eller två, om man ska vara riktigt noga. Och om jag inte kommer att fixa några extra... Varit i stan på eftermiddagen, var in hos Stödeborna både på dit- och hemvägen så nu är man lagomt trött och nöjd och faktiskt inte helt urfattig. Bra, med tanke på att lönen kom idag...

Tittade på scrapbooking grejer på Clas Ohlson (ja, det finns faktiskt där och till en relativt billig penning) och Panduro idag... ... ... Fast jag köpte inget sånt idag. Skulle bra gärna vilja börja men jag vet liksom inte riktigt hur jag ska komma igång. Har skaffat lite grejer för jag gillar ju att pyssla och dona. Men jag känner att förutsättningarna inte är de bästa just nu heller. Man behöver ju breda ut sig när man håller på med sånt.

För övrigt väntar jag på snön. Varje dag!

Kommentarer
Postat av: Kusinus

Bara att fråga ang scrapbookingen om du undrar ngt! =)Vi kanske skulle ta o fixa en pysselträff du o jag=)

Kramen



p.s Zirra meddelar att hon har lagt undan pajasens boll.. eller så var det kanske matte som gömde den för henne.. :)

2009-12-10 @ 10:31:37
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0