Fredag - igen

Bara plugg hela veckan, jag har varit såå duktig må ni tro! Imorgon skulle syster och jag ha ridit men av diverse anledningar så blev det uppskjutet till nästa lördag. Åååhh, vi som var så laddade! Var ute och lekte med vovven förut, det är så roligt. Är man på dåligt humör så blir man definitivt på bättre ska jag säga! Lägger in lite bilder på sötisen. Notera vad han leker med - en bit av ett avloppsrör. Haha, man tager vad man haver. Och han tycker att den är rolig såå.. Och den håller ju om man säger så.

  

Å, här är bilder på mina egenhändigt gjorda s.k."agility"- eller aktiveringshinder

 
Frida som laddar över planket, Pajas ser lika mongo ut som hans matte är, men jag skyller på att det inte är jag som tagit fotot.. Hehe..

Nu måste jag hjälpa mamsan med maten

Kommentarer
Postat av: ida

Hihi, ser ju riktigt kul ut ju :)

2008-09-21 @ 15:12:25
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0