Haha!

Måste bara få skryta lite över min bedrift; skulle ut och gå si sådär 30 min, men tänkte "Äh, vad fan!" och travade iväg uppåt Vårdkasen via diverse slingrande gångvägar och stigar. Hamnade slutligen i ett mountainbike-spår som slingrade sig uppöver. Men där gav jag upp, visste ju inte riktigt om det skulle leda till toppen på Vårdkasberget eller inte, men jag var bra nära, såg vindkraftverket som ligger där uppe bara en bit bakom en del skog. Men av erfarenhet vet jag att det brukar vara längre att gå än man tror. Gissar att jag gick ungefär 1 mil, uppåt! För er som inte vet så består Härnösand av branta stigningar överallt, från stan (som ligger lågt) och sedan uppåt, uppåt i olika våningar liksom. Vart man än ska så kan man räkna med att det är en brant backe uppåt. Men det är ju förstås bra för konditionen... Tänkte jag skulle vara lite mer duktig och läsa lite i den tråkiga boken, ska ta hjälp av frågeställningarna så kanske det går lite lättare.

Ett otroligt okonstnärligt foto, men ändock ett bevis! (Hade inte direkt digitalkameran med och min fon tyckte det var lååångt att zooma dit ner!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0