Igår...

... tog jag två promenader. En med varje hund. Och varför i ... gjorde du det undrar väl folk nu? Ja, det kan ni fundera på, haha! Jag vet anledningen och jag anser den befogad... Men det var ju väldans bra för mig, blev ju liksom en lång promenad egentligen.

Today till frukost blev det rester från igår, potatisgratäng och stek - mumma. Var på bolaget i Ånge igår, förutom just igår så var det inte igår man var där! Handlade lite till paaartyt, var även och kollade vad det skulle kosta att beställa en planka från ICA. Hmm, det var dock lite dyrt tyckte vi - men å andra sidan är de inte dåligt goda heller. Aja, det måste vi fundera på. Så nu är det plugg som gäller... Men snart har jag inget mer att läsa om jag inte får de andra böckerna från bibblan snart... Till veckan blir det H-sand igen... Bläää. Måste jaga hundvakt och anmäla oss på fest nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0