Imorgon bär det av...

... till Härnösand för den där sablans skit-tentan i forskningmetodik. Jag säger som alla de som frågar mig: Varför ska jag lära mig sån där skit för??? Var säkra på att jag får en omtenta på den. Men skam den som ger sig, jag ska i alla fall försöka! Gör inte saken bättre heller att jag måste åka vid 6.00 imorgon bitti för att hinna... Bläää!

Försöker verkligen allt jag KAN för att råplugga nu men det är alltför lätt att halka in på annat att göra. Som att åstadkomma bättre profilbilder på den fula nuna jag föddes med. Funderar på att ta en bild av Pajas helt enkelt. Han är ju söt i alla fall. Har i alla fall gått en promenad med hundarna och kommit ihåg att ge hyper-hunden lunch. Det får väl kallas bedrift så det räcker idag. Funderar skarpt på att ta skotern och köra upp spåren lite idag. Märkte när jag gick att skoterspår liksom luckras upp när det är 6 grader varmt ute. Är något jobbigt att gå igenom hela tiden, till och med vovvarna var åtminstone liiite andfådda när vi kom fram på vägen. Tror D kommer hem snart, han kanske vill följa med.

Mina nerver skulle behöva lite vila nu, Pajas far upp och skäller och ylar ibland. Och då, mina vänner (eller vilka som läser denna smörja) är inget litet pjuttigt bjäbbigt skall vi talar om här! Han hör att det rasar snö från taket, men det är alltför mycket begärt att hans hundhjärna ska förstå vad det är. Det medför också att han skrämmer halvt ihjäl sin matte för varje gång han gör sådär...! Hur ska man kunna bo ensam i ett hus med den hunden? Som sitter i sängen vid fönstret och tittar ut och morrar och skäller och reser ragg på... Ja, vadå? Jag ser inget! Sån är han, mysigt va? Sara som är både mörkrädd och halvt hysterisk redan kommer inom ett år att hamna på avdelning 7 (psyket, va?).

Ja, just det ja, plugga var det... Hrmm...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe ja det må jag säga, vilken dröm du :P man kan drömma konstiga drömmar ibland =)

kul att pajas är som han är .. eller så kanske inte.lycka till med tentan hur som helst =)

2009-01-12 @ 15:47:23
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahahah, förstår att det inte är kul att hunden ser spöken och du e mörkrädd men det stog så roligt skrivet.

Hmm, varför e han så måntro? Blivit skrämd ngn gång? Låter ju jätte jätte jobbigt. Men hey! Ni har en ypperligt BRA vakt hund:)

Fast han får fila på att inte skälla ut ALLT kanske..



Ha det fint!!/L

2009-01-15 @ 11:16:04
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0