Researchen gjord

Har varit och kikat på specialsök-kurs idag. Och det blir så att jag kör det jag med. Det ska bli ytterst spännande att se vad Pajasen gör... Hihi. Fanns en hund där idag som betedde sig väldigt likt Pajas, och det gick ju bra det med... Nä, det ska faktiskt bli väldigt kul och jag längtar tills det kör igång. Hoppar nog på tordagspassen med aktivering/lydnad också

Igår var det tårtkalas med familjen nr:2 och sen kom Jenny och Erik och åt mat och sedan tårta och fika på det. Jag och mamma gjorde fläskfilé med svampsås och Hasselbackare och sallad - MUMS. Blev kanske lite Guitar Hero på kvällen sen också... Ungefär tills det var sovdags... Hade ju fått ett nytt spel till det, och det blev väl beprövat.

Nu väntar maten, tacobiffar i pitabröd med sallad och vitlökssås!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh !! Tack snälla du för dina kommentarer på bloggen...Blir så glad !!! O visst gör jag hundporträtt på beställning.

2009-01-25 @ 20:37:46
Postat av: Nillah

Svar till Sara: Halloj!! =0) Dahnino är 20 månader (snart 2 år) det är bara att konstatera att tiden går alldeles FÖR fort! Jag tyckte ju nyss att vi fick hem honom. Skulle du gå specialsöket på söndagar med oss?

2009-01-26 @ 11:49:48
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0