Ahhhh....

Nu kan jag gå igen! Härligt att det släppt nu så man mår lite bättre. Var och lämnade in husvagnen igår på renovering så nu får vi se om vi får tillbaka den före vintern eller hur det blir. Var också iväg och firade gamm'gubben Micke igår. Han fick ett boulespel av oss! Hihi... Ja, det är en del att  fira i år minsann. Jobbigt att komma på kreativa saker till alla bara... Idag ska jag försöka ta mig upp i huset och riva ner taket, ja alltså inte DET taket - ett innertak. Det riktiga taket får allt Calle ta, fast han ska ju lägga nytt uppepå "bara"... Jag vill flytta in nu.. .Eller inte som det ser ut just nu kanske, men jag önskar det vore klart. Ofta får jag för mig att jag aldrig mer ska få använda alla sakerna som står inpackade i garaget, det känns ganska hemskt.  Vi har ju handlat lite nya grejer också, passat på när det varit billigt och det väntar man på såklart att få sätta upp... Nä, nu blire frukost och sen lite arbete. Vill ju inte överanstränga mig i onödan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0