Blä!

Happ, så går man på pencillin igen då... Var på akuten och hälsade på igår en sväng eftersom jag fått rosfeber i benet - dvs en kraftig infektion. Hade en sån frossa natten lördag/söndag att jag hade fruktansvärd träningvärk efter att ha varit så spänd. Nog den absolut värsta natten i mitt liv tror jag! Har så ont i benet, både muskler och huden att jag knappt kan gå. Fick en rätt kraftig dos, 6 tabletter/dygn så jag hoppas det ger med sig snart. Var upp i huset och reglade lite grann, men ville inte hålla på för länge. Dumt att förvärra saken. Mamsen fick ta Pajas på kursen eftersom Daniel skjutsade mig till stan - typisk sådär första gången när man får all information och så... Men, men hon förklarar säkert för oss med nästa gång om det var ngt speciellt vi missade. Dricker varm choklad nu eftersom jag är lite frusen, längtar tills jag får gå och sova... Men först måste jag komma ihåg tabletterna!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aha.. Synd att du missade starten! V'ntar än på att kursen ska dra igång.. Hoppas den gör de snart :)

Näe de är inte min häst, de är en kompis jobbarkompis häst :) Hon är dräktig så jag ska rida henne lite, så länge jag vill å så.. Har nyss kommit hem från en tur, sååå härligt...

2008-08-11 @ 21:39:36
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0