Fullt ös...

... som vanligt. Har iofs inte hänt så mkt under veckan, har mest "passat" hundarna och hållit koll på OS. Har inte kunnat vara i huset så mycket, var nog bara i måndags kväll då hundarna var med Daniel och så en stund på tisdagen. Då lyfte vi upp järnbalken som ska stötta taket i källaren så att inte utbyggnaden brakar ihop - hehe... Igår fick jag fullt upp för att hinna med allt innan D slutade kl 14. Bakade mumsiga krämbullar - ja eller såå goda blev de inte, bättre lycka nästa gång - promenad i skogen, lastade av och kopplade vagnen till bilen. Passade på att träna backa lite när jag ändå var ute och körde. Sen for vi till staden och handlade klippare och födelsedagspresent till Maria som vi grattade på vägen hem. Sen var det ju läggdags igen när vi väl var hemma. Nu har jag reglat lite till i huset i väntan på att D ska komma hem. Ska beställa nytt Ica-kort till honom och från Jotex till mamma samt kolla lite ritningar från Ikea innan han kommer om jag hinner.

Häromdagen kom Anna hastigt och lustigt på besök. DET var SKOJ! Fast tiden gick fort som vanligt. Vi har nog inte träffas på typ 2-3  år. Det är ju rent hemskt!! Man får hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång, men det är svårt att få till att träffas, var och en har ju sitt. Tid har jag inte direkt i överflöd känns det som just nu...

Hoppalong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0