Här sitter jag...

... och sitter. Pajas ligger brevid, ungefär så som jag tänker mig en säl kan man säga. Här, det är på Tovab, Daniel har varit duktig och bytt en styrled eftersom vi ska besikta om bilen imorgon kl. 9.30. Här är vi ute i god tid! Nu är Daniel duktig och tvättar bilen. Sara surfar. Tränade Pajas lite med klickern som så lämplig låg i jackan. Eftersom jag har fyra olika jackor som jag växlar mellan beroende på väder och aktivitet så var det ren lyckoträff. Hundgodis finns i alla jackor. Idag har jag och Anna surrat. Det var hemskt kul att träffas igen. Hoppas hon stannar "hemma" ett tag nu så vi kan umgås lite mer. Vi bestämde att vi blev avskräckta från den planerade skoterturen vi skulle ha idag när det var -17 grader. Vi skulle hålla koll på termometern och ta det en annan dag instead of. Vi bakade kladdkaka istället, med äkta choklad. De som arbetat idag, d.v.s. Roger och Daniel tyckte det var extra smaskigt. Värst vad Daniel varit duktig idag då...?! Vad har jag gjort då? Jo, jag gick en sväng med hundarna på lägden och en bit i skogen - fast det var mörkt. DET var duktigt, jag är ju mörkrädd. Nu har jag sådär ont i halsen igen - BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0