Hemtenta - igen

Egentligen ska jag just nu sitta och skriva på min hemtenta, så varför gör jag inte bara det... Så det är över någon gång... Är inte så jättepigg heller, snuvig, förkyld och ont i halsen. Ställde klockan imorse men gav upp och stängde av den för jag orkade ändå inte gå upp på en gång. Jag hinner nog skriva klart ändå. Vi har från 8.00 imorse till 14.00 imorgon på oss... Det ska nog gå.

Sedan blir det en del jobb i huset i helgen, hämtade ett lass virke härom dagen så det ska väl räcka. De hade öppet måndag-tisdag före nyår också så fattas det kan vi handla då. Det blir att sätta in turbon nu när det är några dagars ledigt för Daniel. Ska faktiskt bli riktigt kul!

Det bara töar och töar ute... Inte fullt så kul. Tror det var 2.5 grad varmt förut... :(

Fasen... nyser så jag nästan biter tungan av mig... Åhh...

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe jadu, det där med att få vardagen ihoppusslad så allt klaffar är en aningens komplicerat just nu, men jag försöker pussla och fixa så lilla Mira aldrig är ensam mer än några minuter som högst. Hon får följa med mig när jag ska handla och sen finns många som är snälla och ställer upp och passar henne här hemma när jag jobbar. Hon börjar få in snitsen med rumsrnheten nu och det tycker jag är kanon, för senast i förrgår så pinkade hon lite överallt, hon är en snabblärd liten dam =) kram

2008-12-18 @ 23:57:36
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0