Snart...

... får jag åka hem! Eller får och får, jag kan ju åka när jag vill. Men är man ändå här, så vad fasen. Nog klarar man fem dagar hemifrån... eller? Gränsfall Men det ska ändå bli skönt att komma hem.

Tänkte vi skulle ta en skotertur i helgen och grilla lite mackor och korv. Mysigt värre det. Åka på racer-skotrarna... Hehe... Kanske syster &CO kommer med??? Är så himla godissugen - inte bra, inte bra. Det som däremot är bra är att jag absolut inte på något sätt orkar fixa det! Det är ett himlans väder här nu. När vi slutade idag och klev ut i friska luften så tokblåste det - som det ofta gör i den här stan - och snöade. Det hade drivit en hel del på vägen och så. Men hoppas det är hyfsat imorgon när jag ska åka hela långa vägen hem. I

kväll blir det lite packning och duschning och sedan är det väl bara att knoppa så att det blir morgon någon gång! Har ingen bok att läsa, den tog slut igår. Och nu pratar jag om skänlitterära enar... Läser väl ett par tre stycken på den veckan jag är här. Nån pocket och så. Hon jag bor hos har mycket böcker så jag brukar passa på, man har inte mycket annat att göra här.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Man får vara nyfiken=)

Jo, så här e det: Vi fick plats i skönsberg på ett jättemysigt dagis. Anledningen till att vi tog den platsen var att det är kö här på Alnö. Trodde inte vi skulle ha en chans att få dagisplats här förrän tidigast i höst och vara utan dagis så länge var inte aktuellt. Så vi han med att gå EN inskolningsdag i skönberg(igår) och sen ringde Elisabeth och sa att vi fick en plats här 14januari!

Hur mkt är du i h-sand då?? /L

2008-12-11 @ 21:04:06
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0