Usch och fy och blä

Nu sitter man i H-sand igen. Jobb och jobb... Nä, upptäckte att jag lämnade den förmodligen enda bok jag skulle haft nytta av i veckan hemma!  Suck.  Nu måste jag sitta med det i helgen och det kommer jag inte alls att göra, det vet jag. De hade satt en inlämningstid på en grej vi ska skriva (Om svensk utbildningshistoria!) på tisdag, men den behövde inte vara inlämnad då, men då tyckte Ola att för vår egen skull skulle det vara bättre att göra ifrån sig den nu så att man kan koncentrera sig på hemtentan vi ska ha tor-fre nästa vecka. Och jag håller faktiskt med honom! Och då hade det ju varit himla smart att göra det när jag ändå är här... Men jag är ju blondin, så det säger väl allt...! En kursare tänkte abolut inte göra ngt åt det där nu utan vänta till efter tentan, och jag mitt nöt tyckte ju att det var mycket bättre att göra det nu, "man har ju ända till på onsdag på sig, innan tentan att fixa det. "Ja, men har du redan läst böckerna till tentan då?" Öhhm, vadå... måste man göra sånt...?!

Snodde med mig datorn hit jag, mohahaha! Så jag har ngt att göra och eventuellt då också göra något nyttigt... Tänkte ta och kika på Roomservice på web-tv nu. Missade förra veckans program nämlich. Undrar hur alla bubbarna har det hemma då? Pannan funkade visst inte som den skulle så de hade typ 16-17 grader inne. Ja, eller det var väl styrningen eller cirkulationspumpen som inte funkade som det ska, pannan var det bara att elda i, med det blev inget varmare för det!

Shoppalong folks'

Är förresten nästan, nästan klar med julkappsshoppandet jag - långnäsa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de är mysigt! :) Nä han står i Ljunga hos en bekant åt mig.. :)

2008-12-09 @ 20:36:19
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha.. Ja, det är kanske dåligt med dem i Härna. Det var verkligen nice att komma iväg ett slag. Hur går det för dig?

2008-12-09 @ 21:07:10
URL: http://tankaravjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0