Tid??

Kanske en dum idé det här med att ha en blogg... Hinner aldrig skriva och jag tycker inte jag har något att skriva om heller. Längtar som 17 tills vi ska dra ut med husvagnen, vi unnar oss en långhelgs camping som semester i år, det blir i slutet på juli. Händer iaf lite där i huset nu när Daniel har semester. Svärgubben är där och hjälper till denna och nästa vecka, sedan blir det jag när mamma kan vara hundvakt. Idag har varit en pysseldag, klippt gräsmattorna (D på traktorn och jag med handjagarn - såklart ;)), hämtat lite virke - fast det gör vi ju nästan varje dag, burit undan färdigmålade bräder, lagt fram nya som ska målas :S och sånt... Var upp med lillen i skogen nu och han var alldeles tokig, mycket lukter och sånt där. Var nog första gången han var där. Det har ju nyss regnat och han var alldeles blöt och trött när vi kom in fast vi bara gick 50-100 meter. Han är otroligt uppmärksam på matte så fort han inte är hemma. Annars sticker han runt lite som han vill - inte sååå bra med tanke på att sträckorna knappast bli mindre ju äldre han blir. Ja, han sticker ju inte iväg direkt men till ställen han inte ska vara på, dit katterna springer. Det är ju så man får huvudvärk, vad han man gett sig in på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0