Åhh

Hur ska man kunna sova inatt då...? ;-) Jobbigt bara att det blir några timmar i bilen imorgon... "Slöseri med tid"
Hrmmm, drog fram husvagnen från gräsmattan härom dagen... Ahh, man blir sååå campingsugen, jag skulle fan kunna BO i en husvagn... eller ja, det kanske skulle kunna bli lite jobbigt i längden... Ligga en regnig kväll i husvagnen och se på en film... *mysigt*... En gång när jag och D åkte ner till västkusten (Gbg) med vagnen så körde vi typ 15 h i sträck, kom fram i ösregn och skulle parkera vagnen på vår anvisade plats... Prova vrid in en 5,5 meters boggievagn på blöt gräsmatta i ösregn efter 15 h bilresa så förstår ni hur trötta vi var. Åt en snabb middag på restaurangen på campingen, slog på en film och sov som stockar båda två efter typ 20 min... Sov sedan 14 h... Det är väl livet på en pinne det!
"De' ska va' husvagn..."
image8

Kommentarer
Postat av: Anton, Emelie & Melinda (djurvän, 192 cm, blondast)

Hoppas du får en bra helg hörru!
Vad händer i helgen?

/ A

2008-05-16 @ 21:36:16
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: Jenny Starfighter

Å jag vill också bo i husvagn! Kanske vi hinner med en sväng till Orsa...?

2008-05-20 @ 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0