Äntligen internet - för en dag!

Sjukt, vad man kan längta efter en internetuppkoppling egentligen. Trodde inte jag var sådan, attans bananer... Jag hade FEL! Skitjobbigt är det att inte kunna kolla mail och hänga med på skolans konferenssystem, känner sig helt låst. Mamsen har ju bara modem och jag har ändå inte FC (konferenssystemet) på hennes dator och hennes uråldriga modemkoppling passar inte på min nya, flashiga dator! : ) Ska passa på nu när jag är uppkopplad och beställa mobilt bredband från Telia idag, nu lånar jag syster å Erske's - TACK FÖR DET!! De hade viss en drive (på Telia) ; gratis året ut, ja eller 1:- eller vad det var.. Det låter mysko bra, måste kollas upp... Daniel blev så arg för att jag tyckte att det lät lite FÖR bra; "Men de SA att det var gratis året ut" Ja, jag tror dig lilla gubben... Men det är ju de jag kanske inte tror på... Hihi...

Annars är det RÄTT tidiga mornar kan jag lova OCH sena kvällar, så nu sover jag mindre än Daniel, som börjad kl 5 till och med. Och jag klagar inte, eller inte så ofta iaf... Måste hålla mig vaken till 22-22.30 på kvällen också, lillen måste ju äta kvällmat och gå ut annars skulle han INTE sova hela natten ska jag berätta. Han väcker mig vid 4 - ut och pinka honom, pigg som en mört är han efter det. Så ska man få honom att somna om, tar typ till 5. Sedan är det upp 6.30 PIP!!! Men måste säga att det är bra, ingen har nånsin lyckats få Sara att vara så effektiv tidigare. Hinner ju allt och lite till. Nu har jag skrivit av mig lite trams som vanligt, vem vet när jag får blogga nästa gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0