Dags igen...

... för en Härnösandsresa då. Borta hela veckan förmodar jag, har ju åkt hem tidigare än beräknat senaste gångerna eftersom det inte varit värt att stanna kvar... Mysko ställe det där.  Men, men... Nu väntar en vecka med redovisningar, föreläsningar, grupparbeten - och den Fruktade MATTETENTAN så klart. Har också suttit nu på morgon och förberett det sista inför ett litteraturseminarium - inte bra det, bara någon timme innan jag ska fara iväg.. Där kom den berömda självdisciplinen som nämnts tidigare fram - NOT! "Hittade" ett häfte häromdagen också som jag skulle vara genomgånget inför veckan, hehe, det gjorde Sara medans D sov en morgon i helgen... Det borde ju säga allt... Det finns ju så mycket annat viktigt att tänka på just nu....

Ses då' !

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla på min blogg under "designhjälp" längst upp på sidan, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig dag :)

2008-05-05 @ 09:49:11
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0