Hjälp

Ibland går det fort... Inom närmsta månaden går flyttlasset... Puhh... Och nej, huset är INTE klart... än på ett tag... Vi flyttar in med familjen (små djuren!) hos mamsen! :) Men det ska bli så skönt att slippa rännandet och hyran framförallt. Det är inte direkt samma hyra hos mamsen som hos ÅFA iaf... Men bara för att klargöra, vi ska INTE bo gratis! Lite synd bara att inte alla tycker att det är en bra lösning, men huvudsaken att vi tycker det resonerar jag. Och eftersom att det till stor del faktiskt är min mors förslag så känns det åtminstonde lite mindre som ett intrång i hennes liv.
Det är trots allt svårt att strunta i vad andra säger, även om de flesta verkar förstå oss och tycker att det är en bra idé. Vi kommer ju för övrigt väldigt bra överens med mamma och hon lägger sig typ aldrig i så jag tror det blir kanon... Ska bli sååå skönt att få släppa ut små kissarna, dom är nästan mer vild än tam och jag tycker otroligt synd om dem när de måste vara ensamma hela dagarna när vi är i huset...
Nu har vi shoppat lite mer avloppsgrejer, och jag hoppas vi kan fortsätta snarast med avloppsarbetet så att vi kan komma vidare. Väntar med spänning (eller ångest?) på att offerten från takläggaren ska komma... Hoppas det arbetet också kommer igång snart, så vi kan börja med att "inreda" utbyggnaden, så att vi kan .... osv...

       Lite skillnad är det ju från i somras när det såg ut så här;    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0