Ny vecka

Ojoj, verkar som det blir fullt upp denna vecka... Hämtar vovven till helgen och det är en del som ska fixas inför det, plus att jag ska plugga duktigt. Misstänker att det inte blir jättemycket gjort när busen väl är här och man har ju som tidigare nämnt tenta som hägrar.... bläää.... urrrk
Grekerna kom hem.. och de var inte alltför bruna.. Hehe, rätt åt dem... Hrmmm, fuskisar....
Alltså, hur mycket kan hända på en vecka?? När man kom hem nu så var ju hela F helt grönt och träden utslagna och allting... Shit... Vi klippte för övrigt gräsmattorna hemma i Gim också i lördags, det var bra långt gräs där med. Fast hela F ligger ju typ i södersluttning så det är nog inte så konstigt att det hinns före här.
L & V; tur man kan glädja någon i alla fall. Tänk, nu har jag gjort så att ni lever ett lite längre också...
"Ett gott skratt förlänger (eller förgyller om man så vill) livet!"


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-05-12 @ 07:46:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: Grekiskan

"Inte alltför brun"??!! Du skulle ha sett benen! ;-) Nä men det är inte lätt när man är en blekis och måste ha solfaktor 20....

Vad flitig du är på att skriva! Jag ska kika in här när jag har tråkigt på jobbet. Vilket kan bli ganska ofta...

2008-05-12 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0