Ohoj

Happ, nu är man hemma och pluggar lite då... Har inte varit hemma sedan i lördags eftersom jag och voffsen bor hos mamsen. Känner att jag under den tiden hamnat lite på efterkälken i händelserna vad gäller ett grupparbete som vi ska ha klart på måndag! Kanske lite tokigt att det blev jag som fick uppgiften att sätta samman allt och ordna utformandet på det hela... Och det är inte lätt, när man inte fått allas del.. Misstänker att man får sitta som en tok på söndag och göra färdigt. Men det lär väl gå det med, brukar alltid gå på nå sätt! Fullt upp annars med att passa valp och framför allt plugga till tentan... Men om två veckor kan jag (om jag inte får omtenta i sommar) släppa allt vad skola heter och packa flyttlådor och organisera renoveringen.. Haha... Nu ska jag vänta på att Malin ringer.... Hoppas hon slurpar i sig kaffet fort.

"Jag bossen är över alla här, under trädens gröna höjd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0