Saturday

Idag ska Ella firas som fyllde 1 år i onsdags, men då satt jag fast på tenta i H-sand och kunde inte komma loss... Så idag - MOT ÖSTERSUND----> Mamsen, D, Frida och jag - för J och E är ju på semester... Hrmmf! Tänk att småtjejerna blivit så stora, J fyllde 1 för typ 2,5 mån sen och det kändes lika overkligt det.
Har kommit på att jag vill flytta NUU, eller helst för typ ett år sedan, men vi skaffar oss bara mer å mer jobb... Tycker synd om stackars kissarna, jag vill att dom ska få klättra iträd och jaga sorkar (Urrk) - fast Krut han lär väl ramla ner ur träden och bli jagad av sorkarna han. Den kissen har lite... otur ibland...

Hopp å hej, nu måste jag gå så jag hinner. Hoppas vi får träffa Veronica med, det var läänge sen sist.. Kul människa det...

Här är Krut, lika knäpp som vanligt... Hihi  Ja, jag vet att han ser död ut men han sover... Och jag väckte honom efter jag knäppt kortet för jag vill ju inte att han skall kvävas den stackarn...


Här skulle det ha varit en bild...............och här.......................................................och här... Men det funkar inte säger blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linda o Veronica

Kul människa det där... *haha* Vi kiknar nästan av skratt när vi läser din blogg, i alla fall Linda... hihi. Men visst var det trevligt i lördags?! Höres, och vi får ju hoppas att kissen lär sig klättra... *fniss*

2008-05-11 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0