Tentat idag

Happ, haft mattetenta idag då. Tror det gick BRA! :) Självklart har man upptäckt en massa fel och missuppfattningar man gjort typ redan 3 sek efter man gått ut. Men, men - huvudsaken man blir godkänd så man inte släpar efter med något. Då skulle man vara totalt körd. Jag fattar icke hur folk pallar med att ha en rapport/uppsats/tenta att göra parallellt med pågående kurser... Fast det är ju många inte pallar. Det ska bli intressant att se hur länge man klarar sig ifrån det....


Nu har jag gjort det väsentliga denna vecka... känns det som... Men det har jag inte.. SUCK Har litteraturjä*la-seminarium imorgon och nån himla lab på fredag... Vill hem nu, har en del att fixa. Måste plugga som en gnu till nästa tenta under nästa vecka för under helgen ska vi hämta voffsen, plus att jag måste ordna lite material till temaarbetet.. Jisses, har vart tvärlugnt heeela terminen typ, men nu NU kommer allt....

*zzznark*

Kommentarer
Postat av: syrran

Jättekul att läsa. Jag har skrattat åt ditt sätt att skriva flera gånger... :o)

Hoppas det gick bra med tentan och allt det andra...

Vi ses på lördag!
Kram!

2008-05-08 @ 21:51:23
Postat av: Ida

Hoppas det gick bra på tentan :)
Dax att ses snart tycker jag ..

2008-05-09 @ 14:14:56
URL: http://hamrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0