-onsdag-

Happ, tragglar med tentan jag. Har tragglat mig igenom hälften av frågorna nu, ett första utkast i alla fall. Sitter med en engelsk artikel nu och jag hatar det. Är fruktansvärt dålig på att översätta och förstå en helen text. BLÄ!

Var på första tillfället på tredje omgången specialsök igår. Gick ju kanon som vanligt det. Det är flera valpar/unghundar med och alla är SÅ söta och goa... Man kanske skulle ha en till?? Ska även börja sök i skogen på måndag. DET ska bli spännande. Varken jag eller Pajas har gjort det förut så det bli jättekul.

Fick idag äntligen veta att uppsatsen är helt och fullt godkänt. Vi skickade in den igår som var sista dagen för kompletteringar utan att fått klartecken från examinatorn. Vi skickade in våra ändringar fredag för två veckor sedan och hade inte hört något. Nej, för hon hade haft virus på sin dator och inte kunnat använda den! Vi fick ett C inte så pjåkigt alls. Mediokert skulle man kunna säga eftersom E är lägsta godkända betyget och A det högsta. Men vi känner oss MER än mediokra, vi är NÖJDA med det vi skrivit. Så det så. Nu ska man "bara" ta sig igenom denna förbannade kurs... Hoppas, hoppas jag fixar denna tenta nu. Bäst jag skriver lite nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe... ja, dom växer lite lustigt =) som ett föl med 2 meter ben och ingen kropp :P

Du/Ni är SÅÅ välkomnaa =)

2009-04-29 @ 13:19:47
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0