Torsdag - redan!?

Gaah! Dagarna och veckorna går fort, fort. I och för sig händer det mycket, och när man har mycket att göra så går tiden jättefort. Igår var vi på specialsök igen och det gick som vanligt superbra! Vi provade en hel del nytt och det var jättekul. Pajas ramlade ner från bordet också men det gick som tur bra. Han blev inte rädd utan gick upp igen och visade vad han hade hittat. De andra två hundarna som är i samma grupp har båda en tendens att stå mycket nära kanten, men de har inte ramlat ned - ännu! Så det var ju lite tokigt att det var just Pajsanen som lyckades då¨. Tur han är så stor som han är så det inte blev så högt för honom. Försökt att ladda upp det vi filmade förra gången med det går inte så bra. Nya kameran har ett lite udda format för filmer tror jag. Jag kunde inte se filmklippen på datorn förrän jag installerade ett annat visningsprogram. Får prova igen kanske...

I måndags var jag och gjorde sista intervjun. Skönt att vara klar med det, man känner sig måttligt dum som ställer en massa konstiga frågor till folk som egentligen har annat att göra! Sedan var jag och hämtade Ella på mammas jobb. I tisdags var jag och träffade Malla. Vi fick en del jobb gjort faktiskt. Det gjorde att Daniel fick hämta Ella och hon blev ju skinande glad när hon fick följa med honom hem. Igår var hon hemma med mig hela dagen så då blev det inget plugg. Vi var bland annat ute och lekte och gjorde en utflykt på biblo för att hämta/lämna igen böcker. När hon skulle sova lade jag henne i vagnen och tog hundarna och gick en sväng. Det var lite svettigt att hålla reda på både vagn och två hundar som inte är van vid vagnpromenader. Eller Frida är väl det, men inte Pajas. Men det gick, barnet somnade och hundarna och jag fick sträcka på benen.

Idag är jag trött, sovit rätt lite inatt då jag haft grymt ont i magen. Troligtvis för att jag åt både potatismos och semla igår. För mycket kolhydrater för mig som äter GI... Man somnar nog ovaggad ikväll. Nu måste jag försöka skriva lite metodbeskrivning till uppsatsen. Lät roligt va?

Kommentarer
Postat av: Ida

Urk, jag känner igen det med magontet.. vi äter också GI.. och jag kan numera inte ens äta pasta eller ens mörk choklad förrän min mage ser ut som en uppblåst ballong..

Hoppas att allt är bra med dig annars =)

Kram

2009-02-26 @ 14:51:08
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0