Vedhög - zero

Happ, blir lite dåligt med update under helgdagar för mig, har så mycket att göra. Sitter så äckligt mycket vid datorn under veckorna när jag pluggar så det är lite skönt att slippa den...

I fredags kom syster med Ella som ska vara här nu till mitten på nästa vecka. L åkte mitt på dagen i lördags och vi höll på med vedhögen hela dan. Konstigt nog tog den slut lagom till kvällen och det var så skönt. Nu kunde mamsens bil ta sin vanliga plats och därmed också våran andra bil som under tiden fått stå ensam uppe vid huset. J & E kom efter buggkursen och åt middag och så såg vi på melodifestivalen, vilket jäkla töntjippo det blivit... Nä, det var bättre förr! Igår gjorde vi faktiskt ingenting, bara skottade snö och var ute med Ella. På kvällen kom vi på att ena katten varit osynlig hela dagen och det brukar betyda att han är instängd nånstans. Så Sara ut och ropade och letade, Daniel ut och letade med. Till slut gick vi in igen och frågade om mamma sett honom. "Ja, han sitter här" säger hon och pekar bredvid sig... Åhhh! Han hade nog tagit en sovdag han. Men det var ju bra att han inte var borta.

I morse var det delvis kaos då mamsen skulle ha Ella med sig på jobbet men de kom iväg tillslut med bältet på sig också! Så jag har fått en del gjort på uppsatsen och har hunnit med en prommis med hundarna. Så nu ska jag duscha innan jag ska vara i Fränsta 13.30. Blir nog lite stressigt ser jag nu! Sen ska jag hämta hem Ella och fixa lite mat, sedan plugga lite till. Ska nog träffa Malla imorgon. Oj oj, måste skynda mig nu.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0