2009

Tänk, nu är det 2009 också. Så ska man komma ihåg det när man skriver datum, alltid lika svårt. Igår var det festligheter. Jätteskoj, vi var sist hem. Lugnt och fint och alla var lagomt lulliga - knappt lulliga. Vi upptäckte en spirande passion för Guitar Hero som jag totaldissat förut. Vi hade tävling, jag vann inte. Syrran vann över mig och jag över Daniel så det var väl ok ändå. Daniel blev sugen på att köpa ett, synd att vi bytte bort vårt Playstation2 till X-box...

Igår på dan kom Maria, Micke och Johanna och åkte lite skoter. J fick åka lite snowracer också. Sen när jag kom med madrassen så sken hon som en sol; "Pappa dra!" "Åka mera!" Sötis. Pajas åkte han med, både på skotern framför Daniel och i pulkan, så nu vet vi att han kan åka med på små turer. Men han så stor så ingen annan får plats typ.  Han var inte så glad inatt. Han var hemma med mamma och hade det jättejobbigt plutten. Han hatar plötsliga ljud som han inte ser var de kommer ifrån. Men det verkade som att han tyckte det var värst med himlen som lystes upp.

Imorgon ska jag vakta J en stund. Hoppas hon är vaken något under min tid där. Tror det blir middag med svärfamiljen också.  Idag blir det nog soft, snickrar väl litegrann i alla fall. På lördag tar vi med skotrarna till skogen och åker en tur där.

Hoppalong folks'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0