AAAAA...

Gah! Vad less jag blir. Nu har jag inte den absolut viktigaste boken till tentan på tisdag, det var ju inte alls trevligt. Gissa vems fel detär? Jo, mitt såklart... Fattar inte hur detta har gått till, men jag har den inte och det räcker ju så. Har ju tur att Malla finns, så jag kunde få hennes sammanfattning. Har lite papper också från några som gjorde tenta på kursen förra teminen. Får klara mig så gott jag kan på det då. Jag menar, det är väl nog illa att man börjar plugga 6 dagar innan (helgen inräknad) före en stor forksningsmetodiktenta?? Då vill det till att man har allt materail kan man tycka - men icke! Vad är det för sport med det, menar jag...!

Det snöar. Mera! Mera! Mera! Jaaaa! För mig får det bli hur mycket snö som helst. Igår prommade jag en sväng med hundarna och det var så mysigt, lite kallt i början början, Jag tycker konstigt nog att det är såå mycket skönare att gå på vintern jag. Nu går det super att gå i skoterspåren. Och VEM har varit så duktig att köra upp dem då??! Poäng till mig! Nu fattas bara en värre skoter att köra med, det bara kryper i kroppen på mig när jag tänker på det, därför försöker jag att inte göra det. Det är så vansinnigt, barnsligt roligt att fara onkring och leka på en lägda med mycket snö! Helt galet! En Enduro 600 - JA. Plånboken säger NEJ. Definitivt nej till en 600, kanske går med på en 500. Måste ta reda på det där. Det vill säga leta fram passande objekt som har reg-nr synligt och kolla med försäkringsbolaget vad de kostar att äga. Nog om det! Nu är det bara för Ullis att skaffa en så jag får provköra på riktigt! Hehe...

Sluta surfa, börja plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0