Bråttom

OJ, vad jag inte hinner blogga just nu! Egentligen... Måste läsa lite (MASSA) litteratur till uppsatsen nu, egentligen. Usch vad inte det känns lockande, eller det är inte särskilt farligt när man väl kommer IN i det, egenltigen. Men det hinner jag för det mesta inte. Till veckan tänkte jag samla in ytterligare lite material, men handledaren ställer till det lite för oss med sin "proffesionalitet". Som om hon skulle veta bättre än mig och Malin!? Ha! Nä, nu jäklar är hundarna rastade, och håll i hatten: ligger tysta och snälla utom synhåll! Så nu blir det läsa av!

Förresten: klarade den där sabla forskningsmetodiktentan. Med råge dessutom, jag tror jag svimmar!

Kommentarer
Postat av: lina

men vänta nu, är du DEN sara...eller en helt annan kanske??



vad pluggar du?

2009-02-02 @ 17:44:04
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0