Grattis...

... på mig själv här i min ensamhet. Men telefonen ringer och rockar med jämna mellanrum. Vad glad man blir att folk kommer ihåg en och faktiskt också gör sig besvär med att visa det. Trots att jag "inte bryr mig" så blir jag alt lite rörd. Har som sagt lite svårt att ta allt det där. Det är något så fruktansvärt att ha hela familjen, och svärfamiljen, samlad på en och samma gång. Jag vill bara springa ut och gräva ner mig i snön och kyla ner mina blossande kinder. Jo, jag vet allt hur det kommer att vara på lördag, samma som varje år. På jul går det lite lättare då man kan rikta uppmärksamheten mot alla andra. Fast innerst inne är jag som sagt jätteglad över ack så lite egentligen. Har iaf ätit god middag (samma som igår, men gott var det!) och allt ätit lite karra med!

Jobbade flera, jaja, nån timme igår vid datorn och nu har jag haft den igång sedan 15.30 ungefär. Jag har inte pluggat precis hela tiden, men nästan. Kikade på ett program av Sanningens ögonblick på web-tv faktiskt. Vilka idioter, ställa upp på sånt där. De är ju inte kloka. Man undrar ju vilka följder de får efteråt med familj och vänner... Fast det var ju intressant att se fucking hästhandlar-Linda åka ut på ett falsktsvar. Visste jag väl att hon faktiskt HAR sålt sjuka/skadade hästar medvetet. Kärring! Sånt är inte att leka med. Är det något som upprör mig så är det djurplågeri av alla de slag. Jag kan faktiskt inte ens se Micke & Molle för att räven och hunden inte får vara kompisar och att hunden måste jaga räven när han blir stor för han är en jakthund. Jag bölar som en... nånting... hemskt är det i alla fall. De måste väl få vara kompisar om de vill.

Känner att min hjärna håller på att spåra ur, eller den kanske redan har börjat, så det är bäst att packa ihop det lilla jag har och natta. För imorgon får jag åka HEM. Bjussar på några söta bilder!



Ella pussar på katten Figaro. Hon ääälskar den katten och får göra vad hon vill med honom, än så länge!





Jaa, vad säger man? Skönt att sova - hur som helst, tydligen!





Ella har inga djur hemma, så hon lever ut det till fullo hos oss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojojoj vad Ella har blivit stor :)

2009-01-23 @ 13:57:13
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0