Mysigt värre...

...att ligga ihopkrupen på en vind och skotta spån, vilket är vad jag gjort idag. Vi har varit och hjälpt syster och Erik lite eftersom dom också kommit på den briljanta idén att fixa till huset. D och E tog ner lite innertak modell jättebreda tjocka skitsnygga plank och syster och jag har legat på två plank som vilade mot två gigantiska åsar och skottat spån från taket i andra rummet. Ett mycket.... intressant jobb. Rätt smutsigt och dammigt och härligt med. Svettas i en ansiktsmask är ju alltid mysigt. Men vi fick ju biffcurrygryta och en massa tillbehör (gurka, cocos, ananas, mandarin, jordnötter, creme fraiche, syltlök och slångemojjer) och glass med varm hjortronsylt för besväret! Imorgon blir det jobb hos oss själva. Säkert mycket givande som alltid, ett myrsteg i rätt riktning. Man får som vara glad för det lilla. Nu ska vi snacka skotrar och halvsova framför tv:n och ladda för imorgon. Men jag är så satans chokladsugen. Åhhh!

GRATTIS vill jag säga till Anna som har en stor dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0