Snö

Vilken härlig vinter det har varit i år, och en del av föregående år också förstås... Har gått långsvängen med vovvarna nu. Och det var jobbigt, si sådär 2 dm puder, men det var ju hårt underifrån så det var ok ändå och hundarna tyckte det var så skönt. Och det var det verkligen, eller åtminstonde nu, när man sitter hemma i långkalsongerna och blossande kinder och känner hur nyttig man har varit! Och sedan är det ju så otroligt fint med allt det vita - älskar verkligen vinter. Det är nog dags igen att köra upp spåren igen innan de snöar igen totalt så det blir lite enklare att gå. Får se om min skoterkompis kommer hem någon gång...

Nu ska jag fixa ngt att äta åt mig och Pajas och sedan måste jag försöka komma igång lite med arbetet. Blir väl att fortsätta söka litteratur. Hoppas det kommer upp något som går att beställa av biblo. På tal om det så borde kanske de jag redan beställt dyka upp snart..? Hoppas verkligen det för snart måste jag börja läsa in mig...

Kommentarer
Postat av: Nillah

Svar till Sara: Jaa det är ju klart att du ska gå en nybörjarkurs... tänkte ju inte på det!!

Japp vi brukar gå på torsdagar så vi syns nog någon torsdag, nu på torsdag syns vi inte men nästa kanske om du ska dit då?

2009-01-26 @ 19:05:03
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Hittade hit fr Nillah - lät spännande med snömonster! ;-) Här var mycket spännande att läsa, komemr tillbaka och läser mer!

Marie

2009-01-28 @ 07:45:49
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0