Holy rain...

... men just när jag ska måla?? Det behövs för all del lite väta i backen nu, men ändå kan man inte låta bli att klaga. Eftersom vi har begränsad tid på byggställningen hade det varit önskvärt med lite målarväder så vi kunde göra färdigt. Får väl se om det är bättre under morgondagen.

Idag började jag baka lite franskbröd, sedan kom Micke, Maria, Johanna och Linus och hälsade på. De hade minsann med sig  fika så det fick man inte bjuda på heller. Johanna hjälpte mig att pensla bröden och sedan skjuts in i ugnen. Sedan bakade mamsen och jag kanelbullar. Smakade gott!

Jaha, nyss en promenad med hundarna, nu snart pannkaksdags. Sedan kanske cykeltur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0