-onsdag-

Idag ska Ella åka härifrån. L & B hämtar Ella och mamsen och så ska de åka till min mormor ända till på söndag. Så jag och Daniel och alla katter och hundar blir själva i helgen... Det kommer att bli både tomt och "skönt" här hemma kan jag tro. Man vänjer sig ganska fort vid att det alltid är något (eller någon) som låter. Och visst är det gosigt att få en godmorgonkram när man kommer ner på morgonen. Klart det är! Men samtidigt blir det kanske lite lättare att plugga också, men det har mest varit roligt att vara barnvakt. Hon och D är ju bara sötast tillsammans. Nu har ju Ella varit här sedan fredag förra veckan, alltså drygt 1,5 vecka. Det är ganska länge det. Hon tycker säkert också det är skönt att få tillbaks sin mamma och pappa och storebror nu.






Nu blir han nog arg på mig men det får nog vara värt det... Hon låg där väldigt länge, och kände på hans kinder och allt vad hon nu mer gjorde... Nuttigt, nuttigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0