-onsdag-

Swisch, swisch... vad tiden går, i vanlig ordning. Det händer så mycket, men ändå händer det inget särskilt. I söndags var vi och grattade Ella som fyllde 2 på torsdagen. Hela familjen & Co + hundarna åkte till Ö-sund. Där var det barnkalas. Pajas skötte sig utmärkt - mattes stora vuxna (!?) vovve. Vi gav Ella en sandlåda så vi hade med oss ett lass sand också. Ungen blev överlycklig och dök genast ner i sanden. Efter att vi hade monterat ihop den och börjat fyllt med sand alltså. Kul att det blev lyckat.

Måndag var det sök i skogen nummer 2. Det gick bra. För alla andra. Nä, men Pajas skötte sig fint han med, men han var lite okoncentrerad och andra gången han skulle ut så kom han tillbaka med ett STORT smaskigt ben som han minsann ville ha för sig själv... Vi skulle försöka locka honom att komma och jag blev överöst med korvbitar och frolickulor (som mina kurskamrater tydligen tyckte verkade godare än torra levergodbitar...??). Så vi satt i en ring och smaskade och tuggade ljudligt och Pajas ligger en bra bit därifrån och tycker att "ja ligg där ni, så får jag vara ifred...!". Han gjorde lite lekinviter med Monica, men när Karin och Hundfröken kastade boll, DÅ kom han som ett skott! Jaja, tur att nåt funkade så vi kom därifrån den kvällen... Ja han är sannerligen en PAJAS helt enkelt. Igår var det specialsök och såklart underhöll han de andra då med... Hundfröken skrattade så hon inte kunde sköta sina uppgifter minsann. Fast det är ju inget ovanligt. Shit vad roligt vi har det alltså! En andra familj liksom.

Nu är det bara två dagar kvar på praktiken :( Jag har nu suttit och skrivit klart en del uppgifter till skolan och kikat igenom en film som vi ska titta på med barnen. Bara en värstinguppgift kvar att skriva och en resumé på en avhandling. Det har jag två veckor på mig så det känns ok.

NU är jag kissnödis, så Bye Bye

                                                                                  

Pajas ville inte riktigt lämna ifrån sig sökrullen första gången...            Frida lämnar ifrån sig sökrullen och får belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0