-torsdag-

Idag är jag lite krasslig... Vaknade tidigt imorse och kunde inte svälja - hade riktigt ont i halsen. Och som vanligt när jag varit vaken ett tag på natten/tidig morgon, så resulterade detta i att jag sov ända till 8.30. Ajabaja! Känner mig otroligt trött just nu och skulle vilja sova en stund. Skulle helst vilja gå UT och lägga mig på gräsmattan och sova middag en stund, man sover ju så gott ute... Har i alla fall bakat en dubbelsats Borglunds (matbröd) och det känns bra. Det är nog bäst jag vilar en stund nu så jag orkar med agilityn ikväll, men det blir nog lite jobbigt i vilket fall, kondisen är inte direkt på topp...

Vi var till stan igår och jag hittade i alla fall lite kläder som jag ska ha på examen. Köpte lite annat smått och gott också, men jag håller hårt i plånboken nu. Vet inte riktigt hur jag ska överleva tills jag får ett jobb... OM jag får något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0