Sök i skogen...

... blev inställt ikväll. BUÄÄH!  Imorgon blir det specialsök som vanligt i alla fall. Lät som det skulle bli uppsamlingsheat på sök i skogen på onsdag, tokigt eftersom vi hade tänkt fara till stan då. Frågan är om jag ska göra Daniel besviken genom att låta honom fara själv, eller mig själv genom att inte gå på kursen...?

Pajasen är SÅ trött när han kommer hem från dagmatte. Han kör järnet ur St Behrnaden Einar, men när han väl kommer hem så parkerar han i horisontalläge mot ytterdörren och där är det godnatt och man får locka för att han ska släpa sig upp och äta. Så ni kan gissa hur slut han är efter en kurskväll också. För att inte tala om hur han kommer att vara efter TVÅ dagar och kvällar på samma vecka + att han ska vara hos dagmatte resten av veckan också. En dag då han hade varit där sist så kräktes han till och med efter maten. Jag tror han inte var tillräckligt vaken då  han åt, stackarn...

Annars, första dagen på denna praktikperiod - underbar! Älskade, härliga ungar! Synd att det bara är 9 kvar. Dagar alltså, inte barn.

Kommentarer
Postat av: Nillah

Svar till Sara Igår när Dahnino kom med sökrullen första gången & lämnade den till mig, så drog han järnet MOT snuskgropen!! Snacka om att jag hade tur att han INTE badade i den =0P Då tror jag faan att jag hade dött påriktigt ;0P

2009-05-04 @ 22:25:40
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Sara Igår när Dahnino kom med sökrullen första gången & lämnade den till mig, så drog han järnet MOT snuskgropen!! Snacka om att jag hade tur att han INTE badade i den =0P Då tror jag faan att jag hade dött påriktigt ;0P

2009-05-04 @ 22:26:23
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Reneé

Tack för dina kommentarer !!!!! Var bor ni ?????

2009-05-06 @ 19:14:59
URL: http://motivlivh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj nu var det mycket att läsa här! Har slarvat med att gå in och läsa de senaste veckorna. Igår hälsade vi på en hos en liten tjej i Munkan. Hon drack kaffe som en hel karl. "Skål! sa hon och drack upp halva muggen" Och hon var bara TVÅ! Tänk på det du syrran, när ska du växa upp då? ;-)

2009-05-07 @ 09:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0