Boring...

Har tråkigt. Funderar på att gå att lägga mig. Det serveras inget gott och är bara skit på TV. Vad göra, liksom?

Imorrn blir det stan i alla fall. Det är ju skoterns dag och det har ju blivit en liten tradition i sig att åka på det vare sig man behöva något eller ej... Ska förresten klippetiklippa mig lite också. Snickring med all säkerhet på söndag. Ella är här i helgen så det blir lite barnvaktning emellanåt också. Har nyss varit och nattat om henne samt slängt in en panna ved till innan jag satte mig i tråksoffan igen. Sambon har ju roligt i alla fall - kul för honom då. Vi sitter i samma soffa och ser på samma TV... Que??

Skulle faktiskt kunna lägga mig. Har öppnat 3 dagar denna vecka, varav 2 ggr kl 6.00.  Haft stängning ikväll - vinstlotten. Men det blev relativt tidigt så det var OK. Men man är lite fredagstrött ändå, veckan tar väl ut sin rätt. Och helt dumt är det väl inte att vara lite småseg, snart få nanna och inte behöva kliva upp 6.15...

Hoppalong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0