Hur djupt kan man gå?

Ibland undrar man vad livet är för egentligen... Finner liksom ingen större mening med saker ibland - i likhet med de flesta andra människor här på jorden kan jag tro. Har liksom inget att söka mig till, ingen annan än min familj. Det mesta känns tråkigt just nu, men jag har samtidigt ingen lust att göra något heller... Mysko, det måste vara vädret som påverkar hjärnan helt enkelt. Grått och trist och regnigt emellanåt. Ska ta en dusch sen när "bebisen" tillåter och tvätta bort mitt tråkiga humör! Det är bara att rycka upp sig och ta tag i saker - ut och träffa folk. Men jag brukar aldrig lyckas med det... Ehh...

Körde två flyttlass igår men kunde bara lasta av ett på grund av regnet, det andra blir idag. Kanske hämtar vi ett lass till i eftermiddag. Körde igång ett mindre frysskåp här igår som vi ska lasta över sakerna från vår frysbox till idag. tur att det är klent i den, mest svärmors bröd och sylt som hon hyrt in där. Kommer att kännas skönt men ändå lite vemodigt när flytten nu snart är ett avslutat kapitel. Jag trodde inte att det skulle kännas så, men man har ju trots allt bott där ganska länge nu och jag kan inte förneka att jag saknar alla våra saker - redan! Men det går bra att bo här med så inte för det... Men tänk vilken fröjd när man får ställa upp alla möble och plocka ur alla kartonger. Eller jag vet att det kommer att bli ett h*****e, men när det är klart liksom...
 *drömmer*

Kommentarer
Postat av: veronica.w

Du är utmanad..kolla min blogg

2008-06-24 @ 21:17:55
URL: http://veronica74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0