Jag blev 'tagen'...

Spelregler:
"Varje spelare börjar med att skriva sex (6) underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva de sex sakerna i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att detta är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg och låter de veta att de blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information!"

> Hatar när folk går mig förbi eller tar mig för givet. Man kan ju faktiskt fråga först...

> Kan INTE dricka mjölk ur ett glas med minsta lilla vattendroppe i - uuäää!

> Tror ibland att jag skulle falla död ner om jag träffar folk - torgskräck månne??

> Har 'inga' vänner ...?...

> Orkar knappt ta ett endaste steg om jag har för många 'måsten' framför mig.

> Får panik ibland om jag inte får/kan göra precis som jag planerat.


Jag erbjuder Ida, Louise och Jenny att delta i spelet

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Oj, jag som redan blivit utmanad sen gång tidigare.. Se äldre inlägg :)

2008-06-25 @ 18:14:05
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0