Tenta!

Imorrn är det tenta... USCH! Känns hopplöst just nu, de andra bara pratar om saker som jag inte ens hört talas om och än mindre läst om... Får nog sno Idas böcker och plugga hela natten lång. Pojkarna har jag lämnat hemma, mötte de faktiskt när jag klev upp kl 5 i morse. Hihi..
Vi grävde sönder avloppet upptäckes det sent en kväll... Suck.. Kanske var därför det var "stopp i toan" på dagen då... Så då blev vi utan en dag till tills boysen + Harry fixade det. Fast det gick ju förhållandevis lätt med tanke på att det var trasigt en bit under plattan. Bra jobbat grabbar! Det var en fröjd att få duscha i går kväll - för att inte tala om att sitta på en toalett.. Haha, naturen i all ära...


Bara imorgon kvar - sen är det ledigt, förutom några enstaka dagar med jobb som jag inte borde ha tagit på mig. Inte vidare smart att Daniel ska ta ut semesterdagar för att jag ska jobba... Inget vi tjänar på direkt.. Observera; JAG ÄR BLONDIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0