Första dagen...

... av de 20 som jag ska ha praktik nu. Lagomt trött i huvudet, men roligt ska det verkligen bli tycker jag! Härliga ungar hela högen. Men som sagt - de tar musten ur en! Dagen går i ett svep tycker man.

Var och handlade lite på vägen hem innan jag hämtade Pajasen som i vanlig ordning hittat på ordentligt med saker att göra. Imorgon blir första dagen med Einar där samtidigt, men jag tror nog det ska gå bra. Får se när jag hämtar honom om Maggan är alldeles darrig och svettig eller vad...! ;-) Fast jag tror allt att han har charmat dem ordenligt.

Igår var vi och bytte de sista däcken för säsongen och JAG tvättade även allihopa.. Det var en drös kan man säga, phuu! Jobbigt vare, och blöt var jag...



Undrar vad jag ska hitta på för mat idag då?? Tacobiffar med texmex-tillbehör månne?? Omelett med stuvning och stark korv? Eller kanske rödspätta med gräddfilssås? Men jag örsk' int' nå'... just nu iaf.. Bara vila lite granna... Mmmzzz... Zzznarrk...

Kommentarer
Postat av: Ida

Nja, vi ville mer vänta tills vi hittat ett hus som var intressant =)

hur går det med GIn ? =)

Kramar

2008-11-04 @ 10:59:50
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0