Oj...

... vad jag inte skrivet något här! Hinner inte! Har fullt upp med praktiken i skolan och att fundera över allt jag borde göra inför nästa innevecka och tentor o dyl... Vad ungar är härliga! Nu känns det ändå som att jag ändå hamnat i rätt yrkeskategori. Men jag har ändå svårt att se mig som en auktoritär, frigående ledare i framtiden. Men vem vet, i de lugnaste vatten...! Jag kanske rentav förbluffar hela världen med mina kvaliteer... och även mig själv då förstås.

Nu verkar det vara vinter, åtminstonde för ett tag. HÄRLIGT! Sååå fint med snö, synd att man inte har så mycket tid över till det. Älskar snö och vinter verkligen.

Har upptäckt att en del av mina jämnåriga har eller håller på (!) att skaffa barn. Stress, stress, stress... Typ, fast ändå inte. Stackars Daniel är väl pensionär när han blir pappa, det är ju inte så långt borta det nu. Mohahaha, nä nu var jag lite elak med gubben min.

Smisk

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du uppdaterat din blogg kusin =) hehe

haft en bra helg ?

Här vrääääker det ner snö, när jag ser det minns jag en gång då vi var i edsåsdalen, åkte snowboard i lika snöväder som nu och vi såg ut som två snögubbar när vi kom hem till stugan igen . Nostalgi!

Kramen

2008-11-24 @ 14:44:15
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: Sv. till Ida

Ja, nostalgi på hög nivå. Sådant jag aldrig glömmer! Är ju lite snö här med - härligt värre. När ska ni flytta då?

2008-11-26 @ 19:16:22
Postat av: Ida

När tid ges kanske vi kan hitta på ngt igen ?!

Vi flyttar den 16-17 dec, så snart =) hehe

2008-11-28 @ 11:01:50
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: Linnea

Heej!=) Ja visst får man abstinens när man varit ifrån hästar och ridning för länge?!! Ta upp det igen då, för din skull!:) Å du, jag tror du kommer passa bra som fröken:) /L

2008-12-02 @ 12:01:49
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Heej!=) Ja visst får man abstinens när man varit ifrån hästar och ridning för länge?!! Ta upp det igen då, för din skull!:) Å du, jag tror du kommer passa bra som fröken:) /L

2008-12-02 @ 12:02:31
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0