Friday

Fredag - igen. Det är ju jämt fredag känns det som... Utom alla andra dagar förstås, hehe. I onsdags var jag och träffade min handledare som jag ska ha på praktiken de följande fyra veckorna. Jättetrevlig var hon, det ska blir jättekul. Har ju också haft drygt halva denna klass förut, fast under dagistiden så det ska bli så kul att få träffa dem igen. Jag ser faktiskt fram emot detta, dock med lite nervpirr, jag tycker trots allt att barn är helläskiga... ;-) När jag hade varit där var jag å Pajas och hälsade på Maggan. Han fick då leka med Einar som också var där, eller rättare sagt Pajas lekte och Einar... var där :) Han var allt lite skraj, en S:t Bernhard är ju trots allt rätt BIG om man säger så. Han morrade och viftade på svansen, lite lek/uppfostring liksom - bra för Pajsanen. Han ska ju vara hos Maggan en del dagar under min praktik. Blir skoj för honom det. Han blir superlycklig när vi kommer dit.

Syster var in här i morse och snodde med mamsen och for iväg till stan. De skulle också åka iväg och tända ljus till pappsen i minneslunden. Vi kanske oxå måste åka iväg till the big city sen när D har slutat och vi varit med das Toyota till skroten. Den står lastad och klar på trailern. Lite vemodigt, men vad göra liksom...?

Tjusigt det blev med nytt tak på huset då! Gissa om det är fint, som ett helt annat hus. Men det är klart att det är skillnad på blekgrönt falsat och svart tegelprofil... Vore ju konstigt annars...

Mumsar på mörk choklad med mint, smaskens. Konstigt, för några veckor sedan hatade jag mörk choklad, men de här som är så inne från Marabou med olika smaker är ju fruktansvärt goda. Särskilt hallon, apelsin och mint. Unnar mig typ endast 70% mörk choklad nu under "bantningen", det är rätt lågt GI på det.

Kommentarer
Postat av: Kusinus

Ja, den där chokladen är mkt godare än ljus vanlig choklad. du borde verkligen prova den med ingefära/citron, den är godast av alla, är dock bara 40 eller 50 procent, men absolut hur smaskig som helst :)

2008-10-31 @ 13:47:49
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: Jenny

tackar så mkt :D

2008-11-02 @ 20:35:10
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0